Wednesday, April 19, 2006

~full of love~


"Aku mencintai sahabatku dgn segenap jiwaku.Sahabat yg baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati.Kuhulurkan tangan kepada sahabatku utk berkenalan kerana aku akan merasa senang.Semakin ramai sahabat,semakin aku percaya diri.Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yg tidak luntur baiknya dlm suka dan duka.Jika aku dapat,aku ingin setia padanya.." (Imam Shafie)
KATAKAN -Hazami..
Katakanlah dengarkanlah percayalah (Katakanlah)
Katakanlah dengarkanlah percayalah (percayalah)
katakanlah katakanlah katakanlah..
Katakan kau cinta padaku
Kan ku serah segalanya
Ku pasti kita bahagia
Tiada lagi keraguan
Cintaku takkan persia
Walau ribut getir melanda
Bukan paksaan atau mainan
Usah bimbang lafazkanlah
Ke mana saja ku lari
Wajahmu selalu di hati
Suaramu menghibur kalbu
Ku terlena sejenak merindu
Katakanlah dengarkanlah percayalah
Ucapkan sayang cinta padaku
setulus hatimurnimu

Katakanlah dengarkanlah
percaya sesungguhnya
Ku serahkan jiwa ragaku
hanyalah untukmu

Katakanlah dengarkanlah percayalah
Daku dambakan senyum manismu
tawa mesramu lirikan manja
Katakan kau cinta padaku
Kan ku serah segalanya
Bukan paksaan atau mainan
Usah bimbang lafazkanlah
Ke mana saja ku lari
Wajahmu selalu di hati
Suaramu menghibur kalbu
Ku terlena sejenak merindu
note: soalan bonus ... apakah yg ingin penulis sampaikan dr entry ni sebenarnyer?? huhu...

No comments: