Wednesday, May 10, 2006

.::.SeLaMaT HaRi IbU.::.

"Dan Kami perintahkan kepada manusia (berbuat baik) kepada kedua orang ibu bapaknya,Ibunya telah mengandungnya Dalam keadaan lemah yang bertambah-tambah, ...." (QS Luqman : 14)


.::.SeLaMaT HaRi IbU.::.
(warna purple dilambangkan sbg warna keibuan..wallahu'alam..)
terutamanya buat bonda tersayang.. Pn Zubaidah.. yang telah mengandungkan, membesarkan, menjaga dll anakandamu ini dgn penuh kesabaran dan tanggungjawab.. sesungguhnya pengorbanan, budi dan jasa bonda tidak ternilai... walau bonda jauh di mata, tetapi tetap dekat di hati ini.. 'mak.. rindunya...sayang sangat..' (insyaallah 18 Mei ni mak ayah dtg KL. long, mai lah ke umah. cam biasa.. tidoq ngan sufi. hehe)

ucapan selamat ni utk along dan reena (adik ipar) juga yang dah setahun lebih menjadi ibu kepada Siti Rohayatul Sufian dan Mohd Ayub Safwan... congratulation.. sesungguhnya kalian adalah hamba-Nya yang terpilih utk menjaga amanah yang tak ternilai dari-Nya..

buat dilla yang baru sgt menjadi ibu kepada Armada Mohd Xabir (betul tak ejaan?).. congratulation juga dari anim :-) tumpang gembira bila ada kawan2 yang dah jadi ibu (dan bapa).

buat ummimuiz dan ummiumar :)
buat isteri wan (my opismate) yg baru jadi ibu awal bln hari tu..
buat kak ayu & kak ina (kakak ipar ika) yg baru gak jadi ibu..
buat ika dan aireen yg bakal jadi ibu...
buat akak PB, Acuk, wife CD, dll yg tak terlarat nak taip...
buat akak-akak kat opis ni...

buat semua ibu-ibu di dunia..


Selamat Hari Ibu Sedunia
10 Mei 2006
nisnim
kl

No comments: