Thursday, October 13, 2005

happy birthday to me :)

Assalammualaikum..
Selamat sejahtera..
salam ramadhan..
salam bahagia..
senyum dulu :)

13/10/1979 (22 Zulkaedah 1399) yg lalu pukul 10.15am lahirlah seorang bayi perempuan yang comel (hehe..semua baby comel kan?) di Hospital Bersalin Kuala Lumpur. Jelas terpancar sinar kegembiraan dan kebahagiaan pada wajah kedua ibubapa bayi tersebut menyambut kelahiran yang di nantikan selama lebih kurang 9 bulan. Dengan persetujuan ahli keluarga lain bayi tersebut di beri nama Zanisahanim bt Kamarudin (@Mohd Kamarudin) yang bermaksud ??? (tak tau maksud sebenar tp ada yg kata maknanya sahabat yg baik..wallahu'alam..saper tau tolong kasitau me k. tq). Alhamdulillah kini.. bayi tersebut telah membesar dan hidup sihat bahagia aman sejahtera (chewah) bersama kedua ibunda dan ayahanda tercinta selama 26 tahun.

Subhanallah Alhamdulillah Allahu Akbar...

Sebenarnya catatan perjalanan kehidupan kita telah tersurat antara kita dan Dia. Selama tempoh yang di beri, me bersyukur pada-Nya kerana menjaga me dan mengamanahkan me untuk di jaga oleh org yang amat bertanggungjawab.. sayang me pada mereka memang tidak terhingga kerana dengan penat lelah, suka duka, mereka berjaya membesarkan kesemua anak2 mereka dengan penuh harapan dan kasih sayang.. syukur alhamdulillah...

:D

yey! my birthday is today. senyum jerk.. yup.. nak senyum jerk hari ni. oppss... nak wish diri sendiri.. 'Happy Birthday 2 Me', semoga di panjangkan umur, di murahkan rezeki, dan di permudahkan menjalani kehidupan dunia akhirat, juga di tetapkan iman agar sentiasa berada di landasan yg betul dan tidak terpesong dgn segala mcm cubaan dan dugaan yg semakin hebat.amenn..

dlm seminggu ni erm.. or bleh kata sejak awal oktober me dah dpt wish dr kawan2. thanks to all. setiap wish diiringi doa.. alhamdulillah.. yg paling best dlm seminggu ni.. terutama mlm tadi sehingga ke hari ini :) sms mmg tak henti2 me dpt. 1st person yg wish (call) today is my mom. pukul 5.36 pagi. lepas mak wish, ayah plak wish. walaupun mata tertutup time tu, tapi me tau me senyum. hehe. seronoks. pas tu misbah call pukul 6.19 pagi, kol 9 lebih tadi ainil call dan tadi ika call tp tak dpt ckp (me salah tekan button kot), tp me tau dia pun nak wish :D hehe. bleh ke mcm tu? bleh ar kan. sbb dia my best friend sejak sekolah. mmg tak pernah lupa tarikh keramat kawan2. baru sat along call nyanyi birthday song to me. yg lain2 hantar sms and email.

hadiah lain dr doa yg me dpt apa ek? mak ayah kasi brooch, HR TM kasi hp 3g (me apply dan kena bayar rm50/mth selama 6 bln) + interview naik gred this 20th Okt., apa lagi? tu je kot buat masa ni. hmm.. hadiah lain yg me dpt setiap masa.. pandangan dan perhatian dari semua (family and friends), nasihat dan persahabatan. semuanya berharga dan bernilai bagi me. again.. thanks all.. me nak hadiahkan diri me apa? hmm.. senyuman bleh? hehe.. (ngarut jerk kan?)

last but not least..

thanks to ALLAH
thanks to all my friend
thanks to my best friends
thanks to my mom and dad
thanks to all my family member
thanks to everyone..

happy birthday to me (dan saper2 yg sama tarikh or sama bln and sama tahun)

senyum sokmo
aniem
:)

No comments: